Veelgestelde vragen
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Wij accepteren de volgende betaalmethodes:
- iDEAL;
- Nederlandse creditcards, Visa, Mastercard
Hoe werkt betalen met iDEAL?
Selecteer bij het afrekenen de betaalmethode iDEAL, dan word je automatisch doorgelinkt naar de betaalpagina van iDEAL. Nadat je je bank hebt geselecteerd, kun je de betaling afronden in de internetbankierenomgeving van je eigen bank of via een bank-app.
Heb je vragen over iDEAL? Neem dan contact op met je bank.
Hoe werkt betalen met Visa of Mastercard?
Wanneer je met een creditcard wilt betalen, moet je eerst het juiste type creditcard kiezen. Wij accepteren Visa en Mastercard. Voer de volgende gegevens in bij de daarvoor aangewezen velden:
- kaartnummer;
- vervaldatum;
- naam van kaarthouder;
- beveiligingscode (vaak 3 cijfers op de achterkant van de kaart of 4 cijfers op de voorkant).
Let even hierop: Afhankelijk van je creditcard en/of bank kan er een extra controlestap plaatsvinden. Bijvoorbeeld het moeten bevestigen van de betaling in je bank-app of een extra bank-app. Vanwege een interne controle rondom fraudepreventie worden creditcardorders mogelijk met één werkdag vertraging geleverd.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Deze zijn binnen 1-2 werkdagen bij je thuis.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, dan kun je het beste even de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling raadplegen. Is de status ‘Onderweg’? Dan moet je nog even geduld hebben. Grote kans dat je binnen een paar dagen je bestelling in huis hebt. Neem contact met ons op als het echt langer duurt of als de Track-en-Trace-gegevens onjuist of niet duidelijk zijn. Wat gebeurt er dan?
STAP 1: Onze bezorgpartner gaat onderzoek doen naar de bezorgstatus. Dat duurt vaak even.
STAP 2: Wij zullen je binnen 5 werkdagen een update geven over de status. Dank voor het geduld.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien de bestelling niet aan je wensen voldoet dan kun je ‘m binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Neem daarvoor z.s.m. contact op met ons en laat ons ook graag weten waarom de tas niet bevalt of wat er mis mee is! De verzendkosten en retourkosten zijn voor de klant.
Mijn bestelling is beschadigd
Indien de bestelling beschadigd wordt bezorgd Neem dan z.s.m. contact op met ons en laat ons ook weten wat er beschadigd is. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
Wat is ons KVK nummer?
Ons KVK nummer is: 91345693
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Via deze Link kan je onze algemene voorwaarden lezen.
Ik heb een suggestie, compliment of klacht.
Dan horen we graag van je! Vul ons contact formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Neem contact met ons op
Neem contact met ons op voor vragen of advies. We helpen je graag!